fredag 27 februari 2015

Norge cup i Hamar i helgen!

Imorgon är de dax för att tävla igen och nu befinner jag mig i Norska Hamar tillsammans med landslaget. Vi har vart är sen i måndags och nu är de äntligen dax att tävla igen. Kommer kör 500 och 1000m imorgon och 500 och 1500m på söndag.
Tävlingen startar för mig 11,40 och då är de 500m där jag kommer gå första ytter mot Odin Farstan ifrån Norge och sen kl 13,20 är de dax för 1000m, första inner mot Stefan Due Schmidt från Danmark som kommer bli ett mycket hårt och jämt lopp då jag har endast 1 hundradel sämre personbästa än han.
Formen känns bra och ska bli riktigt kul att tävla imorgon och satsar på att försöka ta två fina pallplatser

För er som inte vart i Vikingskipet i hamar så ser arenan ut som på bilden. Riktigt fin aren som där OS gick 1994

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar