tisdag 15 oktober 2013

Femte dagen i Berlin

Nu är jag inne på min 5e dag här nere i Berlin och bara 5dagar kvar. Jag har kört fyra is pass och tre cykel pass med David. Is passen har gått riktigt bra trots att jag inte kört så mycket is i år, jag började lägret med att köra mer distans på isen och nu börjar de bli mer och mer fart. Igår körde jag 3x1200m tempo (nästan max), som kändes segt i benen men i övrigt kändes de bra, sen den sista kändes skit bra. I söndags så var jag och David ute och cykla här i Berlin och de var riktigt härligt när vi kom ur stor stan. Dom andra passen vi har cyklat så har vi cyklat på trainer. (För er som inte vet vad en trainer är så är de en typ ställning man sätter fast i bakhjulet med magnet motstånd, så de blir typ som en testcykel) 
Idag har vi vart på Stasi museum i Östberlin som är ett gammalt fängelse och som nästan ligger granne med hotellet. I eftermiddag är de 4x8min fartlek intervaller på is som står på schemat.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar