onsdag 25 januari 2012

Stockholm Trophy 2012

Hej
I helgen var jag och tävla i Stockholm på en stor svensk tävling, Tävlingen på gick under hela helgen, Det började för mig på lördagen med ett 500m lopp där det gick bra 41,16 var en bra tid sen 1500m där det gick sämre för mig, det började blås riktigt mycket som gjorde att tiden blev mindre bra 2,09 som var hela 6 sek frå personbästa. Tog nya tag på Söndagen där det blev kanon väder började med att kör 1000m där jag körde ett kanon lopp kändes grymt bra fick tiden 1,21,08 som var pesonbästa med med hela en sekund. Sen på sista distansen för helgen som var 3000m där jag också fick till ett kanon lopp och ett mycket jämt lopp, blev peson bästa runt 4,5 sek på tiden 4,27. Är nöjd med helgen för utom med 1500m loppet men kommer fler 1500m lopp. Kom två totalt efter fyra distanser och 2a på alla distanser.
Nedan finns lite bilder från i helgen tagna av Jonas Schön





Dock så saknas vinnaren Erik


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar