söndag 21 december 2014

Äntligen tillbaka med träningen!

Efter tre veckor med hjärnskakning är jag nu tillbaka med träningen efter en krasch i Norska Hamar på världs cup uttagningen.
Där jag ramla i första kurvan på 500m och slog i huvudet rejält så fick föras med ambulans till sjukhuset i Hamar, senare när jag kom hem fick jag åka tillbaka till sjukhuset i Örebro på onsdagen för att röntga skallen som visade att de såg bra ut och inte var någon blödning eller skallskada. Så dom konstaterade att de bara var en rejäl hjärnskakning som kanske inte bara var så bara.
Nu efter 3 veckor känns de riktigt skönt att vara tillbaka med träningen.
Nu siktar jag mot Världs cupen i Collalbo i Italien i slutet på januari! Sen väntar även ett läger efter nyår i Berlin med landslaget.
Göm inte att gå in och rösta på mig till de prestigefyllda priset årets Pulsklocka på den här länken! http://na.se/bloggar/jonasbrannmyr/pulsklocka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar