söndag 20 februari 2011

Blev 2 SM Guld och ett svenskt rekord


För några timmar sen kom jag hem från ungdoms SM i Trollhättan. Det har varit en grymt rolig helg i Trollhättan. Tävlingen startade på Lördagen klockan 12,15, då jag körde 500m och 1500m. På 500m så gick det inte så bra misslyckades i första kurvan men vann ändå fick tiden 42,56 det var ett nytt mästerskaps rekord. På 1500m så gjorde jag ett grymt lopp, ledde tills det var ett varv kvar och gjorde 2,09,24 kom tvåa, vann gjorde Nils på tiden 2,08,84. Idag startade tävlingen tidigare och då var det den sista distansen 1000m då jag gjorde det bästa loppet för helgen slog pers med 1,7 sec på tiden 1,23,85 och det var både svenskt rekord och mästerskaps rekord och vann före Nils med 2 sec, fan va nöjd jag är med helgen. (MEr bilder kommer sedan)


Prisultdelning Jag 1a, Nils 2a, Oskar 3a

Hallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar